2015. június 28., vasárnap

Kísérteties kihívás

Kísértethistória
címmel kritta indított kihívást, melyen 81.-ként vettem részt.


Nagyon egyszerű lesz a kihívás, és mivel még nem találtam hasonlót a kísértettémakörben, ezért most létrehoztam egyet.
Feladat:
– 2015. 01. 19. és 2015. 12. 31. közé eső olvasásokat veszek figyelembe.
– Egy "én és a könyv" linket fogok kérni. Értékelés nem kötelező, de örülök neki.
– A könyv pedig olyan legyen, ami kísértetekről szól, vagy van benne kísértetekkel kapcsolatos utalás, esetleg kísértetház.
A nevemet kukacoljátok be, amikor üzentek, hogy könnyen tudjak zöldíteni :)
Kellemes borzongást kívánok!

Egy helyett kettőt vittem ez évi olvasásokból, értékelésekkel.
    1. Danielle Steel: Johnny angyal 
    2. Városi Emese: A Tündérhegy legendája
Megérkezett a 229. plecsnim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése