2015. június 28., vasárnap

Indy Cat 400

Ma ifjúsági misén voltam, melyet szokás szerint nagyon kedveltem most is, igazán profi az ének- és zenekarunk.

* *

Aztán egy Indy Cat nevű játékban, melynek egy-egy szintje akár hetekre is kifog a még gyakorlott és marhára rafkós delikvenssel is -- sokszor volt már olyan, hogy inkább ott is hagytam hosszú időkre, mert úgy véltem, na, ezt lehetetlen megcsinálni; majd visszatértem, mert végül is jó játék, még ha időnként nehéz is, mert már azt sem tudják, hányféle nehezítést iktassanak bele a parasztnak. Hiszen ilyen a többi is, amelyeket már említettem és hoztam (Pengle, Pig Dragon), és a jelentős többszázas kerek szinteket itt is megemlítem...
Lényeg, hogy elértem az Indy Catben a 400. szintet! A kép jelzi, hogy ráadásul három csellaggal és sok-sok nekifutással.:) 


Az elmaradhatatlan vörös szőnyeg és dobpergés után hoztam pár képet, milyen látványos kezdő, indító, s időnként kapott trófeaképek vannak e játékban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése