2015. január 5., hétfő


Ezen a télen most látok először havat.
Érdekes volt, mert 4-én még nyoma sem volt sehol, Püspökladányig tutira nem volt hó a vonatból kinézve. Ám Hajdúszoboszlótól kezdve figyeltem fel arra, hogy fehérek a sínközök... Na, mondok, akkor ez Debrecenben pláne nem lesz másként.
Intenzív hóesésbe értem haza, szétnézve minden fehér volt és fújt a szél... a cuccom is nehéz volt, úgyhogy gondoltam, megér most nekem egy ezrest, ha taxival megyek. A taxis azt mondta, hogy fél órája még itt sem volt hó, mindenesetre meglepő ez a mennyiség, ami azóta is esik.
Úgyhogy meglehetősen látványos télre jöttem haza.
Mint itthon megtudtam, előző nap is volt némi hóesés. Azt megelőzően pedig olyan ónos eső, hogy csak úgy potyogtak az emberek, és egész nap csak a szirénázás hallatszott; különösen miután ráfagyott mindenre e szimpatikus pacsadék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése