2014. augusztus 26., kedd

Nyári olvasások kihívása

2014 nyár
PimPo kihívása, 198.-ként vettem részt.


Imádom a nyarat, kedvenc évszakom; és egyik nap azon gondolkoztam, hogy tavaly mennyi könyvet olvastam el. Elég sok könyvvel sikerült megismerkednem, és úgy véltem, hogy az idén is tarthatnám ezt a mennyiséget. Így eszembe jutott ez a kihívás.:D Muszáj voltam ilyen korán megcsinálni, mert félek hogy elfelejtem..:P Na mindegy… 
Tehát a feladat: 
> Kattints a Részt veszek gombra;
> olvass el min. 20 könyvet;
> készíts egy polcot, ahova felpakolod majd az olvasási linkeket. 
> Az olvasásokat június 1-jétől fogadom el;
> újraolvasások érnek;
> a könyvek min. 100 oldalasak legyenek. 
> Nyár végén hozd a polcot, természetesen lehet előbb is, ha megvan a 20 könyv. 
> Egy értékelést is kérek ahhoz a könyvhöz, amelyik a legjobban tetszett ez idő alatt.
Remélem, minden érthető.:) Jó olvasást!:D

Meglett a 20.

Kerstin Gier: Rubinvörös
Kerstin Gier: Smaragdzöld
Kerstin Gier: Zafírkék
Fazekas Miklós: Három kisregény és számos novella
Danielle Steel: Csoda
Tara Scott: Melyik élet?
Tara Scott: Kinek a szíve?
Tara Scott: Arcmás
Tara Scott: Pusztító szerelem
Tracy Chevalier: Leány gyöngy fülbevalóval
Jószay Magdolna: Igaz cicaságok
Jószay Magdolna: A csend hintája
Katarina Mazetti: A pasi a szomszéd sír mellől
Danielle Steel: A csók
Melissa Moretti: Gyógyító szeretet
Nancy Price: Egy ágyban az ellenséggel
Sidney Lawrence: Egymásnak teremtve
Aurora White: A gyöngyhalász
Melissa Moretti: Az élet hajnalán
Melissa Moretti: Jó éjszakát, kapitány

Kaptam érte a 196. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése