2014. június 29., vasárnap

Iniciálés kihívás

Iniciálé, a díszes kezdőbetű
feketepillango kihívásának címe, melyben 24. résztvevő voltam.


Nyilván mindenki tudja, mi az az iniciálé. A reneszánsz kor kézzel írott könyveinek, úgynevezett kódexeinek díszes kezdőbetűje, amelyet szinte rajzoltak. 
Talán vannak még olyan könyvek, amelyekben szerepel iniciálé. (Nem feltétlenül színes, csak nagyobb, mint a többi betű.) 
Nagyon szívesen veszem a különböző iniciáléterveket, de ezt NEM MUSZÁJ. 
Reméljük, hogy ezzel a kihívással egy kicsit vissza tudtok repülni a reneszánsz korba! :)

*

Nem tért ki rá a kihívás, hány könyvet kell hozni és az értékelésre sem, úgyhogy visszanézve az előttem lévők teljesítéseit és a kommenteket, úgy láttam, egy is elég, értékelés nélkül.
Mivel épp most olvasom az Időtlen szerelem trilógiát, melynek minden tagjának minden fejezete iniciáléval kezdődik, így

Kerstin Gier: Rubinvörös
     című könyvével jelentkeztem.

Megkaptam érte a 181. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése