2015. március 25., szerda

Mola II. Gobelinkiállítás


Ha már újság nem jár, jó ez a net, hogy meglehet.
Így legalább nagyjából tudom, mi van, milyen program létezik a környezetemben.
Úgyhogy ma ragyogó tavaszi időben fogtam magam, és elmentem busszal, villamossal a Méliusz Könyvtárba, ahol megnéztem a Mola II. Gobelinkiállítást.


Duplaannyi kézimunka volt, mint tavaly, csupán tempósan végigcsodálni és lefotózni is volt vagy 2 óra hossza.
De megérte, nagyon szép élmény volt!
Csak töredékét tudom ide felrakni, de szívesen invitálnék mindenkit, hogy nézze meg, mert nagyon megéri!
























































































2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szépek! Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni. Köszi, hogy általad legalább itt láthattam valamennyit belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érthető teljesen. Nem baj, én már rendesen hozzászoktam és nem is csinálok belőle problémát, ha egyedül megyek ilyen helyekre.:)
      Elég sokat feltettem egyébként tényleg.:)

      Törlés