2012. augusztus 2., csütörtök

Actoneles évforduló a reumánál

Másodikára kaptam időpontot a reumára, mivel 1 év alatt rájöttem, hogy ahhoz képest, amikor lejár a gyógyszerem, 3-4 héttel előbb meg kell kérni az időpontot annak ellenére, hogy a főorvos szerint nem kell. Esetleg segítségként némi célzással, hogy mondjuk, 2-án fogy el a gyógyszerem, és ott körülre szeretnék időpontot...
Azért kellett ehhez 1 év, mert eleinte az volt, hogy a főorvos úr szerint ha ő három hónapra írja ki a gyóccert, akkor egyértelmű, hogy 3 havonként megyek, és ha csak íratni, akkor elég a sorszám is. No de ezt a EJK földszinti parasztelosztójánál nem így gondolták, azonnal látják a sorszámkérésnél, hogy nincs időpontom. Ttöbbször is vita kerekedett belőle, míg aztán nagy fejcsóválások közepette ideadták a számot, mondván, hogy igen, tudjuk, hogy X. Y. főorvosnál elvileg nem kell időpont, mert ő azt mondja, DE amúgy meg kell.
Végül is ki lehet számolni, és ha az ember nem felejt el egy hónappal a gyógyszer lejárata előtt időpontot kérni, akkor sokkal egyszerűbb is, mint ott vitatkozni a parasztelosztónál, hogy de így meg de úgy.
Az időponthoz képest ennek ellenére csupán háromnegyed órával késett a behívásom.
A főorvos a kérdéseire adott válaszaimra azt mondta, hogy mivel épp 1 éve jártam gyógyfürdői kezelésekre, ezért azt célszerű most megismételni, és masszázst, fürdőst is ki akart írni az ionterápiás mellett... S én mégis azt mondtam, hogy ha lehet, vizeset ne. Mert hogy egyből eszembe jutott, hogy legalább 20 éve nincs fürdőruhám, fürdőköpenyem, hajszárítóm meg ilyesmi, eddig is jól elvoltam nélkülük, de most meg egyszerűen nincs miből ilyesmire költeni. Persze ezeket nem mondtam, de hangsúlyoztam, hogy inkább maradjunk a fizikoterápia mellett. Nem helyeselte, de "maga tudja!"... Amúgy meg imádnám a masszázst, és nagyon rám is férne. De idegenkedem az ilyen soha nem csinált dologtól, meg hogy vadidegen ember pucéron gyömöszöljön...
Ezenkívül kaptam egy beutalót a DEXÁ-ra is, mert az is szeptemberben lesz 1 éves, és hát nézzük meg, hogy alakult a csontritkulásom -- ha most odamegyek időpontért, úgyis csak szeptemberre adnak, addig meg túlleszek a fizikoterápián. A DEXÁ-n kaptam egy szeptember 11-es időpontot (csaknem 6 hét múlvára!). Utána vissza kell mennem a reumára az eredményekkel, de ehhez is kell időpont...
Viszont a főorvos most nem 3, csak 2 hónapra írta fel az Actonel Trio kombinátumot, nyilván számolva azzal, hogy úgyis vissza kell mennem a DEXA-eredménnyel. Így nem kértem azonnal időpontot a reumára is szeptemberre, hiszen akkor még majd 1 havi gyógyszerem lesz! Feleslegesen nem szaporítjuk az ide-oda járkálást, annyira nem kifejezetten tartom hobbinak az orvoshoz járást... Majd kérek szeptember közepén, októberre, mikorra elfogy a gyóccer. Remélem, nem lesz problémája a főorvosnak emiatt, hiszen attól, hogy 3 hete kezemben lesz a DEXA-eredmény ahhoz képest, amikorra majd menni fogok, az az eredmény 3 hét alatt nem fog különösebben megmásulni...
Ehhez is türelem kellett, míg mindent, a folyamatot, sorrendet a tények tudatában és eddigi tapasztalataim szerint kitaláltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése