2017. június 12., hétfő

Vasárnap és hétfő

A vasárnap eseménytelen volt, de délután már kezdődött az étvágytalanság. Reggeli a meggyes piskóta, ebéd a húsgombócos zellerleves, a többi már nem ment könnyen -- még jó, hogy ez a piskóta mindig jó, ha már nem megy semmi, de az üres gyomor miatt muszáj valami.
Ezen túlmenőleg csak Istvánnal volt telefonálás, és sok emberrel csetelés.

Hétfőn reggel tudtam a szívgyógyszereimet utoljára bevenni -- utólag írom, azért tudom. Pár napig nem ment, mert a hányinger miatt öklendezés jött rám azonnal, akármilyen aprók is ezek.

Anyámnak feltöltöttem háromezret (adott rá) e-bankról a mobiljára.

Szilvinek adtam rávalót, és mivel a Tecsóban Félix-akció van, hát elment, és hazacűgölt 6 doboz, dobozonként 12 tasakos Félixet, nyertünk vagy kétezer-párszázat rajta. Most el van látva a deg egy időre. Már beszéltük a múltkor, hogy van baglyos felnőtt színező a Tecsóban, és most ráadásul akciós. Az eredeti ára sem egy ökörár, talán 1190, de most 830 még 20-áig. Naná, hogy vegye meg!
Bagoly nélkül sem élet az élet!

Ezalatt én összepakoltam Dani beszáradt özön ruhaneműjét. Szerencsére varrnom nem kellett...

Ment a Nivestim (csütörtök óta minden este felé), majd később a Clexane injekció, kicsivel később.
Az első okozza szerintem a rosszullétek nagyját... a kemó utóhatásain kívül persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése