2017. június 9., péntek

Pénteki anzix

Ma beszedtem a tegnap mosott cuccokat, olyan meleg van már, hogy 1 nap alatt beszárad bármi.
Összecsuktam, majd újra kinyitottam a szárítót, ilyen hülye vagyok... miközben azért szedtem le, hogy a Dani szennyesének egy részével már beindítottam a mosógépet... Na mindegy, miért ne csinálhatnánk kétszer is, ami elég lenne egyszer, nem igaz?
Daninak két géppel mostam, teregettem.
Anyám telefonált, hogy holnap szerintem hogy leszek, lenne-e még étvágyam valami, mert akkor főzne valami finomat még utoljára, mert tudja, hogy vasárnap délutántól már abszolút nem fog menni a kajálás.
Mondtam, hogy már sem olyan az ízérzékem meg az étvágyam sem, de azért ha ő csinálja, és még nem leszek rosszul, valamint le bírok minden hasmarsot úgy rendezni, hogy kibírjak félóra utat, akkor szerintem elmegyek. Már van némi málna, ribizli is (piros gyümölcs, amit ennünk kell!), és előreláthatólag nem lesz eső vagy dögmeleg.
Nekem lenne kedvem, majd holnap még beszélünk késő délelőtt, ha már nagyon sz@r lesz, nem megyek, de már csak a séta és esetleges fotózás kedvéért is megérné. A Nivestimet legfeljebb elviszem valahogy.

Ma a gportalt pótoltam be, felraktam egy csomó verset, még jó, hogy a Kövekben fent van minden. Így annak a segítségével meg a jegyzettömbbe írt versek segítségével pótolgatom befele -- mostanában nagyon megugrott a gportalom látogatottsága. El is szégyelltem magam, hogy ehhez képest már hetek óta nem pótoltam.
No, meg ezt a blogot pótolgattam, 1 heti anyagot.

Kipróbáltam a turmixgépet, amit Miki ajánlott: gyömbér, citrom, édesítő, víz kutyulékot.
Hát, nekem nem nagyon jött be. Igaz, hogy úgy kaptam, hogy citrom helyett lime-ot, és a héját is rajta hagytam, úgy aprítottam fel kézzel, a gyömbért is, meg kaptam hozzá barna cukrot és igazi fahéjat is. Nem nagyon akarta simára turmixolni, igazából... hát, nem nagyon ízlett, kicsit erősnek találtam az egészet. Valami túl sok bele, plusz némi édesítőt még bele kellett raknom.
Na mindegy, ezt hányós koromban nemigen fogom tudni meginni. Pedig állítólag pont arra használ... Most is a sűrűjét el kellett pocsékolnom, át kellett szűrnöm végül is.
De a turmixgép nagyon szép::)


Szilvi megkapta az aktív korú támogatást, meg a gyermekétkeztetési támogatást is.
Valamint kapott egy Faraktár utcán lévő logopédiai ellenőrzés vagy micsodára egy behívást.
Ez két nap alatt három ajánlott levél volt.
Ezek alapján lehet, jövő héten én is megkapom az aktív eljárási papírt.
Akkor majd mehetek bérletet intézni, mert az már csak erre a hónapra van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése