2015. október 25., vasárnap

Vasárnapi őszfotózás


Ma ifjúsági (gitáros zenekari) mise volt, s utána, napos idő lévén csaptam egy kört a Tócósban, régóta vágyom már egy kis őszt fotózni.
Jó, a nyomdásztali előtt a Békás-tónál fotóztam párat, de nem volt elég. Az különben is más fajtája az őszfotózásnak, nekem legalábbis. Ott legalább félig a tóról is szól az egész.
Én pedig ilyenkor fákat, őszi természetet, leveleket, avart, gombát stb. is fotóznék.
Úgyhogy teljesítettem is a napi mozgást, mise után vagy másfél órát kolbászoltam a Tóciban, a Fujival fotózva.
Délután és este pedig megcsináltam a fényképeket, hát, őszintén szólva el kell mondjam, hogy a Fuji fotóival tényleg szinte semmit nem kell csinálni Photoscape-pel, mert nagyrésze egyből jó. Van, amikor valami miatt rájön a happáré, és nem elég kontrasztos, kicsit olyan... homogének, semlegesek a színek. Na, olyankor azokra rá kell itt is segíteni, de közel nem vacakolok még annyit sem velük, mint a canonos képekkel anno.

Imádtam ezt a fajta programot, és újra mindig meg kell állapítanom, akkor élek igazán, ha fotózom...:))) Mitől van ez???

   

   

 

         



 

 

   

   

 



   



   

   



   

     





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése