A FB-on egyik írótárs-ismerősöm közzétette sógornője kézimunkáit (aki egyébként fél évvel idősebb a lányomnál), végignéztem, utánajártam az oldalán, és láttam, milyen sok szépség kerül ki a kezei közül. Ez a vállalkozása is egyébként, nemcsak hobbija. Nemcsak online ad el, hanem vásározni is jár.
Mivel többek között a baglyok is a gyengéim, hát nagyon megtetszettek többek között azok is: zoknikból készíti, filc, varrások, meg gondolom, vattatömés segítségével. (Más bábuknál, állatoknál egyébként rizs-, köles-, lencsetömést is olvastam. Vannak manók, alvóbabák, tündérkék, hóemberek, karácsonyfák... meg még amiket nem rakott fel.)
Szóval bagoly: szépek, színesek, guszták... Egyet választani butaság, még kettőnél is kár a postaköltségért, hármat lehetetlen, négyet képtelenség, meg aztán biztos, ami biztos, ki tudja, hány marad egyáltalán nálam -- szóval 6-ot választottam ki.
Aztán mivel Szilvi imádja az ilyesmit és csinált is egyszer egy hasonló egeret, hát a sokból kiválasztottam egy kék-fehér majmot. Vagy 40 cm... A majmok hosszú zoknikból készülnek... és Szilvinek jön a névnapja, egy ajándéknak jó lesz:)
Aztán még némi postaköltség, mindenesetre némi csetelgetés után meg is állapodtunk, én ebbe invesztáltam most az anyámtól kapott születésnapi ajándékomat.
Miután félnapi sikertelen utalgatás után (rossz számlaszámot adott meg!!) képernyő-lementegetésekkel bizonyítottam neki, hogy hányszor próbáltam utalni és nem sikerült; már majdnem feladtam, és természetesen azt hittem, az "én készülékemben van a hiba"... azt tényleg végig nem gondoltam volna, hogy egy rutinos üzletasszony rossz számlaszámot adhat meg. Pedig de. Előfordul. Szóval nagy elnézéskérések közepette kiderült a rossz számlaszám, majd a helyes megadása után szerencsére sikerült úgy utalni a pénzt, hogy még aznap megkapta.
Azért aki szokott utalgatni, tudja, milyen: jelszók tömkelege, egy-egy utalásnál darabonként két sms az elején és végén, amiket már nagyon nehezen látok a mobilon... És nem, és nem, nem sikerült átutalni: sikertelen utalás, hiba; oka: rossz számlaszám -- jelezte. Nem akartam elhinni... hiszen biztos nem én vagyok az első, akinek megadja a számlaszámát.
(Szigorúan magunk közt szólva ebben a helyzetben én -- de szigorúan csak_ én_ tutira raktam volna egy plusz -- olcsóbb! -- darabot kárpótlásként az illetőnek, ha már az én hülyeségem miatt kínlódott amaz a szerencsétlen megrendelő egész nap!, de hát nem vagyunk egyformák, na, ezt mindig is tudtuk.)
Miután megkapta az utalást, még este feladta nekem postán a rendelést, elsőbbségivel és ajánlva, ezt ki is fizettem amúgy, benne volt a költségekben.
Másnap nem jött, de ma már igen, mégpedig délelőtt külön csomagpostás által.
Nagyon szépek és nagyon örültem nekik.
Le a kalappal, nagyon ügyes a kishölgy, meg is írtam neki, hálás köszönettel. Végül is a nehézségek ellenére sikerült igen hamar nyélbe ütnünk az üzletet.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése