2015. október 26., hétfő

Indy Cat 600!


Elértem az Indy Cat FB-os játékban a 600. szintet. És nagy nehezen teljesítettem is (úgy értem, szerintem biztos nekifutottam pár napig jó néhányszor), méghozzá ha már lúd, legyen kövér: három csellaggal.
Nem ecsetelem, hogy itt is időnként milyen véghez vihetetlennek látszik egy-egy szint, és "hetekig" csinálgatod, mire sikerül. Szóval nem semmi.


Közben néha trófeákat osztogat, most egypárat felrakok. A tojás, a kenguru, a porcelánpapucs mind úgy alakulgat ki, hogy egy-egy sikeres szint után kiszíneződik rajta egy kis darab. Állnak vagy 10 részből legalább.


 
Itt meg, ahogy elhagytam a 600-ast.


Éljen, harsona és dobpergés. Azt hiszem, naggggyon sokára lesz még, mire az Indyben a következő 100-as fordulópontról be fogok tudni számolni... :D :D :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése