2015. május 31., vasárnap

200 olvasás kihívása

200 könyv
egyszerűen a címe Fleur_Rouge_Cerise kihívásának, melyen igen szimpatikus sorszámmal vettem részt: 777.


Tudom, hogy van hasonló kihívás, ezért kérlek, ne szóljatok, mert itt más a feladat.
Láttam azt a kihívást, ahol egy év alatt kell elolvasni 200 könyvet, én pedig nagy sóhajtozva néztem az olvasásaim, hogy én most járok annyinál. Ezért ezt a kihívást a hozzám hasonlóknak hoztam létre.
A feladat: Olvass el 200 könyvet összesen. Tehát legyen az olvasmányaid száma 200. Ha megvagy, küldd el nekem az olvasmánylistádat és zöldülsz.
Idő van bőven, szerintem nem kérek lehetetlent.

UPDATE: Ha látok valakit jelentkezni és nem kommentelt, akkor megnézem az olvasmányait és ha 200 felett van, akkor zöldítem.
UPDATE2: Nem számít, ha vannak időpont nélküli olvasásaitok, a lényeg, hogy meglegyen a 200 könyv.
UPDATE3: Wow! 5 óra alatt 50 részvevő! Nagyon szépen köszönöm! :)
A ZÖLDÍTÉSEKKEL KAPCSOLATBAN: Nem mindig zöldítek mindennap, így ha látjátok, hogy még mindig nem vagytok zöldek, akkor kérlek, essetek kétségbe; 30 napon belül mindenkit zöldítek, nincs elfelejtve.

Ez nem volt nehéz, már csak koromnál fogva sem. Egyértelmű, hogy aki olvas, annak vénségére már csak megvan az a 200 -- 1590 db -- könyv, úgyhogy csak elküldtem az olvasmánylistámat, s megjött a 222. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése