2019. február 27., szerda

Vegyes nap

Az ínygyulladásom eléggé stagnál baloldalt, fent, hátul. Meglehetősen puffadt az ínyem, és eléggé fáj az egész bal arcom. Nehezen rágok. Tegnap a rántott csirkecombokkal is meggyűlt a bajom, de ha éhes az ember, nehezen és lassan is, fájva, de valahogy eszik.
Anyám telefonált, beszélgettünk.
Tegnap is tartottunk egy kis mobilos gyakorlást, meg kitöröltem neki a rengeteg felgyűlt sms-t, megkérdeztem az egyenlegét stb.

Lementem a postára, befizettem magamnak 2, anyámnak 3 csekkjét. Kérték a személyimet, még jó, hogy vittem...
Ezután a Sparba mentem vásárolni.
Otthon átöltöztem, elpakolgattam, majd hagymás dinsztelt sertésmájat csináltam magamnak.

Kiolvastam Cynthia Parker: Titok c. könyvét.
Feltöltöttem fotókat, előkészítettem-feldolgoztam őket.
Este ruszlit ettem, megnéztem a szokásos néznivalóimat, a sorozatból két részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése