2019. február 18., hétfő

Köznapi dolgok

Beszedtem a megszáradt ruhákat, elpakoltam.
Közben kimostam, illetve kimosattam Dani két gépnyi szennyesét, s kiteregettem.
Tegnap beszéltük Danival, hogy egy elosztót mindenképpen ki kell cseréljek, mert már 20 éve sem nézett igazán jól ki... kocka alakú négyes, azzal a régiféle, vékony kétszálú vezetékkel. Ez még hagyján, de ez a satnya vezeték az elosztó tövénél meg van dikicselve szigetelőszalaggal... Na, az ilyesmit tutira nem én csináltam. Most, hogy átlátható lett a vezetékek és elosztók terepe, nagyon szembetűnő ez a dolog, úgyhogy meg is fogadtam, hogy első adandó alkalommal veszek egy elosztót és kicserélem. Nem kísértjük tovább a sorsot.

Anyám-féle sült csirkecombot ettem dinsztelt krumplival és céklával.
Este pedig egy kisadag sárgaborsólevest.

Elemet cseréltem egy szokás szerint örökké járó ébresztőórában, mert már jó ideje többet ment visszafelé, mint előre. Ezzel el is fogyott az a több évvel ezelőtt Istvántól kapott, kb. 24 db-os ceruzaelemes készlet. Ahhoz képest, hogy még anyámnak is adtam belőle, jó sokáig elvoltam vele.

Este a szokásos műsoraimat néztem, valamint egy részt a szlovák sorozatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése