2019. február 1., péntek

Náthatetőzés 3. napja

Nem igazán észlelek javulást, de nálam ez így szokott lenni, csak már régen volt. Így is még mindig csodálkozom azon, hogy másfél hétig előjátékozott nekem ez a kórság, s mikor már azt hittem, kifelé megyek belőle, akkor rázendített és tetőzött. A tetőzés 3. napja tart.

Most rendhagyó módon Szilvivel együtt mentünk el a Sparba, mivel pl. a flakonos dolgok nekem nagyon nehezek. Így aztán jól bevásároltunk főznivalót, húsfélét, teát, ásványvizet, szükséges mindenfélét.
Szándékos volt a minden kellék megvétele a túróscsuszához, mivel ezt előtte jól kitaláltuk.
Úgyhogy otthon elpakoltunk, majd nekikezdtem a túróscsuszának. Direkt jó sokat csináltam megint, hogy tudjak küldeni anyámnak, adni Daninak.


Meglepődtem, hogy pénteken 5 óra előtt kicsivel még érkezhet banki sms; nem is gondoltam volna.
István utalt nekem, a jóisten áldja meg.

Megnéztem a szokásos dolgokat, a szlovák sorozat egy részét.
Éjfél után jólesett a forró fürdő, mert kissé rázott a hideg.
Utána Neocitran, orrcsepp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése