2019. február 3., vasárnap

Otthonos

Elutaltam e-bankon a közös költséget, így holnap reggelre megkapják.
Bőséges hagymával, némi csípős zöldpaprikával, borssal dinsztelt csirkemájat készítettem, rizzsel. Azért főztem ki két zacskó rizst, hogy tudjak küldeni két adagot ide-oda.


Fél 6 környékén jött Dani, s mivel Szilvi tegnap a nagynénitől megkapta, most odaadta a 15 ezret, melyet azok az ő új tévéjébe szántak. Így Dani rendezve van tévéileg.
Dani vásárolt anyámhoz macskakaját és egyebeket. Én elküldtem (ajándékba) 1 kg száraztápot, valamint odaadtam Daninak 2-2 doboz kaját neki és anyámnak. (Túróscsusza, valamint hagymás dinsztelt csirkemáj rizzsel.) Ezenkívül még a befizetett csekkjét is mellékeltem, majd Dani elment anyámhoz.
Hozták Bencust.
Megnéztem az Elif szerda, csütörtök, pénteki részeit. Neteztem, leveleztem, játszottam.
Alvás előtt pedig a szlovák sorozat két részével szórakoztattam magam.
A Neocitran elfogyott, csak 4 tasak volt belőle, 4 este vettem be. Mebucain már nem szükséges. Egyedül az orrcseppezés maradt éjszakára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése