2019. február 13., szerda

Semmi érdekes

Nagyjából 5 órát alhattam, ezt is kétszer megszakítva.
Reggel Szilviéktől akkora csatazaj volt konkrétan úgy fél óráig, tartósan, folyamatos dőlés-borulással, hogy a végén, miután tízszeri rohangálás, ajtóból való visszajövések után végre nagy puffanással bezárult a bejárati ajtó, esélyem sem volt visszaaludni...
Mindig felébredek vagy háromszor, míg készülődnek, végül mikor mennek elfelé, de az általában 2 perc, és többnyire előbb-utóbb még vissza tudok aludni. Ám egy ilyen után képtelenség. Nem tudom, mi volt ez az égiháború.
Amúgy "semmi különös" nap volt.
Macskáztam, hagymás dinsztelt sertésmájat dobtam össze, neteztem, cseteltem.
Este megettem a tegnapról maradt kis darab sült halat, megnéztem a szokásos kedveltjeimet, 3 részt a sorozatomból alvás előtt, úgyhogy ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése