2019. február 20., szerda

Valahogy lesz...

Tegnap elfelejtettem beírni, hogy szüleimnek tegnap lett volna immáron a 64. házassági évfordulójuk! Ehhez képest jóapám már 36 éve eltávozott... Azért minden évfordulón eszembe jut...
Ma pedig egyik unokatestvéremék lennének 39 éves házasok, ott is néhány éve a végzetes betegség szólt közbe.😞
Viszont Móni unokahúgom, akivel anyám cicáit hordtuk ivartalanításra, ma 34 éves -- Isten éltesse! 💙

Délelőtt telefonáltak a Tescóból, miszerint nem tudnék-e befáradni a kártyámmal kapcsolatban, mert hiányzik egy aláírás...
No, én megragadtam az alkalmat, és mindent szóba hoztam, ami csak eszembe jutott. Mivel sokat foglalkoztam a témával, nem kellett gondolkodnom, elég érthetően fel tudtam sorolni minden érvet, mely szerint hülyeséget csináltam, és nekem egyáltalán nem volt eszem ágában sem hitelt felvenni! Még az is sikerült részemről, hogy ügyfélszolgálatos létére ő kevesebbet jutott szóhoz, mint én. Már akár azt is hihettem, hogy szinte meggyőztem -- de aztán leszögezte, hogy már nem lehet érvényteleníteni, mert "benne van a rendszerben"...
Továbbá próbált lenyugtatni, hogy ez az egész nem olyan vészes, abszolút az én ügyem, hogy igénybe veszem, azaz használom-e vagy sem a kártyát, s amennyiben nem aktiválom, 6 hónap múlva elévül. Aggodalmam tehát felesleges éves díj meg egyebek miatt. Ezt még egyszer akartam tőle hallani, mert tegnap nem hangzott el -- bár igaz, a neten olvastam ilyet is, de itt kell hallanom.
Na jó... bár azt nemigen hittem el, hogy már nem lehetne meg nem történtté tenni az ügyet, ha nem csak én akarnám; de mit tehetnék akkor mást, mint majd bemegyek aláírni...😕
Ma viszont nem volt kedvem, de mehetek holnap is.

Rántott karajt készítettem, mellé sült és tört krumplit. Nagyon jólesett... Olyan szuper, hogy a Sparban lehet így kapni pár szelet kicsomagolt, tök jól kinéző húsféléket... olykor még akciósan is.


Megszáradt a ruhák 90%-a, beszedtem, behajtogattam, megvarrtam, amire ráfért.
Este megnéztem a szokásosakat, aztán szerencsére valamivel jobban aludtam, mint előző éjjel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése