2019. február 25., hétfő

Ínygyulladás

Ínygyulladás nélkül már létezni sem lehet.
A bal felső fogsoromnál kezdődött. Elég nehezen eszem, lévén, hogy alul félig hiányos a fogsorom, ami van is, tömött. Tehát ha minden rendben van, akkor sem könnyű a rágás. De: jobb felső részen van az ominózus gócos fogam, aminek már kb. harmada van meg, és konkrétan a kemó után romlott el az egész, ja, és még a csontizotóp-vizsgálat is kijelezte.
Szóval lényegében kínszenvedés ínygyulladás esetén az evés.

Voltam a gyógyszertárban, ahol nem tudták kiadni a Letrozolt. Megrendelik, és holnap menjek érte.
Utána a Sparban vásároltam be kártyával.
Ott vett készkaját ebédeltem, vadasmarhát spagettivel.
Jött a Cooptól levél, értesítettek a kuponokról. Majd valamikor ki "kék" váltani, mert most nem küldték ki, hanem menjek a pénztárhoz és majd ott ideadnak mindent elvileg, ami engem illet.

Este Spar-sonkát, főtt tojást, sajtot és zöldpaprikát ettem.
Megnéztem a szokásosakat, plusz a szlovák sorozatomból 3 részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése