2019. február 2., szombat

Honesty mint modell

Ma mintha egy picit, egy hajszálnyit könnyebb lenne. Mintha már akár negyedóráig is előfordulna, hogy nem kell fújni az orrom vagy nem spriccel a könny a szememből. Sőt, olyan is van, hogy egy órán át nem tüsszögök!

Délelőtt megejtettem egy soron következő hajfestést. A végére kicsit leszakadt a derekam, de túléltem.

Nem igazán kívántam semmit, csak egy kis forró lét; úgyhogy húsleveskockából csináltam levest, cérnametélttel.
Bencét elvitték 1 óra után.
Honestyt fotózgattuk Szilvivel, aki, mint mindig, rendkívül jó fotóalany.


Ezek után letöltöttem gépre, és mappát is csináltam a fb-ra. A cicasorozat nagyobb sikert szokott aratni, mintha mondjuk, én bármit is produkálok...😻

A tévé előtt fetrengtem délután, este... Megnéztem A múlt árnyékában c. szlovák sorozat 84-90. részeit, majd az e heti Elif hétfő, keddi részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése