2016. március 30., szerda

Verslistás ajándékok és egy miniantológia

Megérkezett a Verslistától egy boríték, melyet Attila a bélyegző szerint már 22-én feladott. Hát, nem kapkodták el, ünnep ide vagy oda!
Tartalmazta a két utóbbi nyereményem kis elismervényeit (nem mondhatom, hogy oklevelek, mert nem azok, de bélyegzős, aláírt, hátulja pedig a Verslista emblémáját tartalmazza. Úgyhogy nekem ezek is becsben vannak. Hozzájuk tartozott 1-1 verseskönyv jutalom, mely szintén a boríték tartalma volt, valamint a Kutya pályázat 2. füzete, melyben többek között az én 4 db kutyás írásom található.
Úgyhogy ölöm ész bódottág.


A két cetlihez a megfelelő ajándék tartozik a fotó alapján, csak a másodikat nyertem előbb. Fotózásnál ez megfordult, nem figyeltem jobban. Csak Attila nyilván nem egyesével küldi általában ezeket, hanem kivár kicsit, "hátha nyerek még valamit".:))

Ez a kutyás, melyben 4 írás tőlem is van, besorolható az antológiáim gyűjteményébe is.
       Ancsa, a vizsla -- kispróza
       Kutyámnak nevezlek -- vers
       Kuvaszbabák -- vers
       Mollynak -- vers
a benne lévő írásaim címe.
Azért fotóztam le külön...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése