2013. október 8., kedd

Pár órás ajándék plecsni

Plecsni ajándékba:)
címmel Nippy355 kihívása aranyos és hihetetlen volt, pár órával indítása után vettem észre, 2. voltam.



Láttam ilyen kihívásokat, de mind lejárt, ezért csináltam én is egyet.
Feladat: Kapsz ajándékba egy plecsnit, csupán részt kell venned a kihíváson :)


Nyilván szkeptikus voltam, de gondoltam, sose lehet tudni... elvégre ő azt írja, már látott ilyen kihívást, én meg még annyira nem túl régen ismerkedem ezekkel a molyos kihívásokkal... Gondoltam, miért ne vegyek részt, ugyan ki ne örülne egy ajándék plecsninek? Nagy baj nem lehet belőle, legfeljebb elveszik az embertől, mivel úgymond, ingyen jutott hozzá, anélkül, hogy tennie kellett volna valamit érte.
Az utánam következő résztvevő jelezte is, hogy ő is részt vesz ugyan, de a moderátorok úgyis elveszik a plecsnit, mihelyst felfedezik a kihívást.:) Ez így is lett, másnapra már nem láttam a kitüntetések között a plecsnit, és a kihívást sem találtam. Ezek szerint mégsem maradtak meg korábban sem ezek a kihívások, csak Nippy nem tudta.
Nem baj, azért megkaptam ezt, de mivel nem maradt meg -- hisz nem tettünk érte semmit --, nem számít, hányadikként...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése