2013. október 28., hétfő

Molynév kezdőbetűjével 3 olvasás címe

A mint alma, B mint Baba, C mint Cica
Jessica kihívásának címe. 103. résztvevőként "keveredtem" bele.



Ha eddig nem lett volna elég egyértelmű, itt most a kezdőbetűkön van a hangsúly.
A kihívás lényege az, hogy amilyen betűvel kezdődik a Moly-neved, olyan betűvel kell kezdődnie a könyvnek is, amit elolvasol (3 db).
Pl.: az én nevem Jessica, akkor nekem el kell olvasnom 3 J betűvel kezdődő könyvet (pl.: Jégviráglányok, Jane Eyre, Jóslatok hálójában).
Az ékezeteket nem számítom külön. (A, Á – egybe megy, U, Ú, Ü, Ű – egybe.)
(Az Y olvashatnak I-vel, a W pedig V-vel.) (Az X-re még nem találtam ki semmit, de jöhetnek rá ötletek.)
Elég az olvasási link, de aki akar, hozhat értékelést is.
2013 márciusától fogadok el könyveket.


Ez nem túl sok idő, jó fél évi olvasáson belül kell megtalálni konkrét betűvel kezdődő című 3 könyvet. Az én betűm az M.
Mit ad isten, nem kellett aggódnom, nekem 5 is összejött. Kettőhöz küldtem még értékelést is.
     Margit Sandemo: Marco legendája
     Danielle Steel: Magányos sas
     Oya Baydar: Macskakaparás
     P. C. Cast-Kristin Cast: Megkísértve 
     P. C. Cast-Kristin Cast: Megperzselve

Ez a szép színes a 95. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése