2013. október 13., vasárnap

Barna kihívás

Barna borító
Lilu kihívásának címe. 109.-ként próbálkoztam vele.

Sziasztok!
Remélem, még nincs ilyen kihívás (én nem láttam eddig)!
Kedvenc színem a barna és a zöld, ráadásul itt a tavasz, amelyre eléggé jellemző ez a két szín. Szerintem rengeteg nagyon szép, barna borítójú könyv van, ezért arra gondoltam, gyűjtsük össze őket!
Teljesítés feltételei:
1. Nyomd meg, hogy részt veszel!
2. Olvass el minimum 3 db barna borítójú könyvet!
3. Küldd el az olvasási linkeket hozzászólásban!
4. Rakd föl a könyveket a polcra! (link)
Egyéb tudnivaló: az olvasásokat 2013. 01. 01-jétől fogadom el.
A borító minimum 75%-a barna legyen!
Pakolok föl néhány könyvet, amiből lehet ötletet meríteni.
Ha valami kérdésetek van, írjatok nyugodtan!:)

Három helyett ötöt vittem, a biztonság kedvéért.
     Zima Szabolcs: A makedón összeesküvés
     Danielle Steel: A birtok
     Margit Sandemo: Maszkabál
     Margit Sandemo: Keleti szél
     Margit Sandemo: Démon és angyal 

Megérkezett a 82. plecsni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése