2013. október 29., kedd

Címben szín -- kihívás

Szín a cím
Ez a kihívás a KleineKatzeé. 153.-ként jelentkeztem.



FIGYELEM: Kiderült, hogy van már egy hasonló kihívás! Ezért: ha valaki ezen is részt szeretne venni, akkor az küldjön egy kommentet, hogy igen, érdekel, stb. Ha nem lesz ilyen hozzászólás, akkor törlöm a kihívást!
Már rengeteg kihívás van a színekkel kapcsolatban, mint például színes borítók. Nekem nagyon tetszettek! Ilyet azonban még nem találtam!
Figyelem: ha valaki tudja, hogy van ilyen kihívás, kérem, írja meg hozzászólásban!
A feladat egyszerű:
– Olvass el egy olyan könyvet, aminek vagy:
– címe egy szín, vagy
– szerepel a címében egy szín.
– Hozd el az olvasási linket,
– az értékelést.
– Tedd fel a könyvet a polcra! (link)
Ennyi lenne a feladat. Remélem, elnyeri a tetszéseteket!
Még valami! Az olvasásokat CSAK a kihívás kezdetétől fogadom el!

Ez nem volt túl sok idő, de így is meg tudtam duplázni a kért olvasást
     Amanda Quick: A zöld kristály
     Margit Sandemo: A fekete víz

című könyvekkel.
A 96. plecsnit nyertem vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése