2013. október 27., vasárnap

Daniról

Kicsit másféle stílus az előző zenei bejegyzéshez képest, amit képvisel "kicsi fiam" Escape 07 nevű zenekarával.


Interjú a Sub.fm Kelet Underground műsorában
A 49 perctől van a zenekarral interjú.

 



Nagy százalékban a gitározás mellett Dani a szövegíró és a dalszerző a legtöbb számot illetően.
Általában angol nyelvű a szöveg, ha magyarul született, akkor is; mivel az énekes ahhoz ragaszkodik.
Viszont most készül az első CD-jük, melyen a 8. szám valószínűleg magyarul maradhat.
Én nemrég találkoztam ezzel a dalszöveggel, és hát... az elfogultság szülői előjoga nélkül azt gondolom, nem kis mértékben erős és elgondolkodtató ez a dalszöveg mint vers sem.
Keresi az értelmet, az utat, a helyeset... és neki is vannak falai...
Ott van. Ott van az a véna...

* * *

Próbálom magamat megérteni,
És hogy mi miért történik velem,
Nem tudom tovább már védeni
Ezt az eltitkolt felem.
Ami mégis meghatároz, irányít lelkesen,
Ahogy engem újra lábhoz
Kényszerít teljesen.

Találhatok-e még valami értelemszerűséget
Ennek az életnek mondott, üres feszültségnek?
Helyre raknám a korábban helyesnek hitt dolgaim,
Folytatnám mondataim, és hogy merre kell...
Indulni el.

Próbálom a falamat lebontani,
Ami gátol, hogy megéljem
Azt, amit tud szó nélkül mondani
Az, aki érted is megégne.

Értékes lehet-e száz év
Félelemszerű élet,
A végén meg elnyomni ezer
Sokszor átélt emléket,
Azt, hogy vihetett volna az út,
Vagy elnyomott volna vadul,
De a tetőzés csak a
Beidegződésből törekvés.

Mindig van választás,
De amikor a kétely elsöpör
Minden mást, addig
Támasznak hitt gyengeséget,
A könnyebb úton is csak
Lemorzsolódni tudnál vakon,
Hígítóburkon keresztül
A jól-megszokást választhatom.

Én elhittem, hogy elvitte már
A lényeget ez az idő-sár,
Amíg fojtott és meg nem állt.
Én nem hittem, hogy előre néz
Ez a vak szempár,
És előidézne még választást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése