2017. október 1., vasárnap

Helló, október!

Mára már be is száradt a tegnapi mosás, úgyhogy szépen összehajtogattam mindent, be a szekrénybe és kész.

Délben tejfölös bablevest csináltam 2 doboz vörösbab-konzervből. Ezt ettem kétszer ma.

Miki elküldte az öt darab rendelt e-könyv pdf és epub változatait.
A mai nap folyamán el is olvastam a két legrövidebb könyvet.
Elkezdtem felvinni őket a Molyra, az ötből egy volt már fent, a többit én vittem fel. Eddig minden netlírás könyvet felvittem a Molyra, a sajátjaimat is.:) Persze mindig ki kell várni, míg ellenőrzik, és értesítenek, hogy elfogadják. A lényeg, hogy legyen ISBN-je a felvitt könyveknek. Vannak nekem privát összeállítású remek könyvek, melyeket megírt és szerkesztett az irodalmár feleség, és a kötész szakmunkás férj állított össze komplett könyvekké -- de mivel nincs ISBN-je, megkerülte a hivatalos kiadást, így nem molyozható, csak privátilag könyv a könyv.

Este szinte tökéletesen egy időben adta két adó az X-faktor 6.-ot és a Sztárban sztár 4.-et. Előző most vasárnapra is szervezett egy részt, így el kellett dönteni, hogy akkor most hogy...
A Sztárban sztár 4. részét néztem meg, mert az RTL-es műsorokat, így az X-faktort is, könnyebb utólag megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése