2017. október 20., péntek

20. sugár

Ma nem sok minden történt.
Délelőtt megnéztem az Elif 34. részét.
Pótolgattam a hiányosságaimat az oldalaimon.

Du. 5 előtt telefonáltak a Radiológiáról, miszerint el tudnék-e indulni máris, mert unatkoznak.:)
Mondtam, hogy az egy dolog, de mivel tömegközlekedem, a buszok ettől nem közlekednek sűrűbben. Na mindegy, csak induljak, majd beérek valamikor.
Úgyhogy gyorsan összekészültem, és 20 perc múlva már a buszhoz iparkodtam. Nem is gondoltam, de a fél 6 körüli 22-est elértem! Ami roppant jó volt, mert ugye, a Klinika előtt szálltam le -- eredetileg a pár perc múlva jövő 45-össel gondoltam, hogy leghamarabb tudok menni, de ugye, arról még át kell szállni tujára.
Így 6 előtt már a Radiológián voltam!
Egy fő várakozott, az is kísérő volt. Úgyhogy 10 perc múlva már tényleg bekerültem.
Megtörtént a 20. sugár.
Visszafelé az öltözőbe Jutka jött velem szemben, mondta, hogy várjam meg, hazavisznek.
Úgyhogy utána egyébként busszal is jól jött volna ki, hogy a fél 7-essel 7-re otthon vagyok, de így autóval nyilván még kényelmesebb volt, szintén 7 körül értem haza.
Érdekes ez, sokszor eltűnődtem rajta, hogy hét elején annyian vagyunk, hogy órákat kell várakozni, így hétvége felé meg telefonálnak korábban, hogy mehetnék akár, és tényleg alig vannak. Más nem jár naponként? Vagy hogy van ez?

Este már csak net volt és BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése