2015. szeptember 17., csütörtök

Kalandregényes kihívás

Olvassunk kalandregényeket!
Ivett_ indította a kihívást, 413.-ként vettem rajta részt. Már csak e pompás oroszlán miatt is...


Sziasztok, 
2014. 10. 21-én átvettem a kihívást. 
Annyi a változás, hogy egyszerre kérem a linkeket! 
Üdv 
@Ivett_ – a biztonság kedvéért kukacoljatok a hozzászóláshoz

Nagy kalandregény rajongó vagyok és így jutott eszembe: olvass el 3 BÁRMILYEN kalandregényt. 
-- Értékelést csak akkor kérek, ha sorozatot olvasol, abból is csak a kedvencedről. Csak az olvasás linkje kell. 
-- Az olvasások 2012 január 1-jétől érnek.
-- Az olvasott könyveket pakoljátok fel ide: (polc linkje). Köszönöm!:) 
-- Újraolvasás ér. 

Kiegészítés a tiszta játékért: 
-- A zöldítéseket az alapján adom, hogy az adott könyv megkapta-e a kaland/kalandregény címkét (l. az adott könyv fülszövege alatt, szürke buborékokban szerepelnek a mindenkori jellegzetes beosztások). Így mindenkinek egyszerű lesz eldönteni, hogy jó-e a hozott könyv, vagy nem.

Érdekes volt ugyan, hogy a Rubinvörös megkapta a kalandregény besorolást is, míg a sorozat többi része nem. Ugyanígy az összes többinél, tehát Böszörményi Gyula első könyve a trilógiából megkapta, míg a többi nem, Margit Sandemo Jéghegyek népének pedig szintén csak egy pár könyve a 40-akárhány könyvből! Nem következetes, de szerencsére tudtam találni úgy is, hogy nem sorozat, hanem azokból 1-1.
     1. Kerstin Gier: Rubinvörös
     2. Böszörményi Gyula: 9... 8... 7...
     3. Margit Sandemo: A fekete víz
     4. J. A. Redmerski: A soha határa
(A legtöbbnél szöveges értékelés is van.)

Megkaptam a 251. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése