2018. november 9., péntek

Véraláfutások

Telefon anyámmal -- Marci jól van.
Rohan, szaladgál, mintha mi sem történt volna... anyám szerint ezt rögtön a műtét utáni nap, amikor kiszökött, már művelte. Anyám mindannyiszor frászt kap, de a macska megvan.😊
Fasírtot készítettem jó fűszeresen, mellé libazsírral tört krumplit.

Tök véletlenül vettem észre az éccakai fürdésnél, hogy a bal karom könyéki vénája tiszta véraláfutásos. Három kerek, sötétbordó folt virít rajta, a legnagyobb majd' ötforintosnyi nagyságú. Nyilván megijedtem, mert elég ijesztő látvány! Nem tudom pontosan, mikortól lehet ott, a tegnapi fürdésnél még nem vettem észre. Fájni nem fáj, csak elgondolkoztató, hogy egy ilyen tünet vajon mitől lehet? Tudom, hogy a bal karommal nem lehet cipelni az ödéma miatt, lógatva egyértelműen tilos; de mivel a jobb vállam meg törött, és azért nagy jóindulattal is max. 50%-os, de ez semmi: PLUSZ egyáltalán nem esik "kezemre" a jobb kézben, karon, vállon történő cipelés, ezért nincs más hátra, mint a bal vállamon cipelni. De lehet, hogy így is sok volt valami. Talán az alom a plusz miegyébbel? Nem tudom. Nyilván megpattant valami ér. De pedig akárhogy is, egyértelmű, hogy nem kerülhetem ki a cipelést. Még így is a flakonos bevásárlásaimat, a nagy tételben való macskakaják vételét nagyrészt így is Szilvi intézi.

Este a BK előtt megvolt a Survivor döntő! Jó volt -- szerettem nézni.😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése