2018. november 30., péntek

Utóünneplés

Szokásos háztartási ténykedések, suvickolások jobbról balra, kád, vécé, mosogató...
Netezés, olvasás, levelezés.
Dél körül kiklopfoltam 8 szelet sertéscombot, paníroztam, rántott húst hoztam össze. Mellé sült krumpli, tört krumpli, és az elmaradhatatlan bundáskenyér, ha az előzőek nem lennének elegek. Mert ugye, a tojás nem létezik, hogy ne maradjon ki...

Délután cseteltem Danival.
Este 7 körül jött, adtam neki a fenti kajából egy jó adagot; meg Szilvi is felköszöntötte, egy farmert vett neki, remélhetőleg sikeresen. Odaadtam borítékolva az anyám által tőle erre szánt összeget is.
Mivel én meg már előzőleg felköszöntöttem, ez az ünneplés is lezárult.

Szokásos Konyhafőnök és BK, majd úgy megszokottan 1 óráig net és olvasás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése