2018. november 20., kedd

Keddes

Ma minden sms és telefon nélkül lezajlott a fuvar.
Fél 11 körül egyszerűen kaputelefon, közlik, hogy futár, én szerencsére sikeresen felengedem és kész.
Nagy szerencse azért, hogy István átküldte a neki küldött tegnapi mélt, meg hogy nem kellett hazulról elmenni kötelezően sehova.
Kaptam a kis vaterás Canon kompaktgépembe két megfelelő akksit. Nagyon megkönnyebbültem, mert az utóbbi hónapokban már egyáltalán "nem voltam biztonságban" fotózási szempontból az eddigi, több éves kettővel... Ráadásul István a kettőt annyiból szerezte futárköltséggel együtt, mint én egyet azok közül, ahol rábukkantam a lehetőségre.
Innen is látszik, hogy nekem nem érdemes segítség nélkül műszaki cikkeket választani.

Kiolvastam Alice Vieirai Rosa, kis húgom, Rosa c. pettyes könyvet, mint molyoskihívás-tartozékomat.
Este Istvánnal telefonáltunk.
Konyhafőnökkel és BK-tel szórakoztattam szokás szerint magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése