2018. szeptember 25., kedd

Tervek

Még múlt héten mára terveztünk Popikával némi programot, de három dolog miatt is kénytelenek voltunk elhalasztani.
Elsősorban István jönni akart volna okvetlen mára és holnapra, mert most van szabadságon 3 hétig, és mindenféle egyéb javítási dolgok miatt aszongya, hogy nem ér rá később... Mármint, hogy mindenképp ismét meg kéne már próbálni újrarakni a Windowst, szerinte tutira megvan a megoldás. Mivel, ugye, január óta linuxozni vagyok kénytelen, hiszen a Windowst tönkrevágta egy "gyári" frissítés, vagy minek is nevezzem, és januárban, ezek után István nem tudott életre kelteni egy W10-et a gépemen. De legalább fel tudta rakni a Linuxot, így látszólag nehézségek nélkül jelen tudtam lenni a neten. Az meg az én dolgom, hogy mi mennyivel volt nekem nehezebb így... (de örüljek, hogy egyáltalán netezhettem, na). Nos, most mégiscsak felrakná a W10-et. Jó. Úgyhogy mivel nem volt apelláta, lemondtam a Popikával való tervezett programot. Persze rögtön kiderült, hogy nemcsak emiatt nem lett volna belőle semmi, hanem egyrészt az esős idő, másrészt a testi fájdalmaim miatt mindenképp halasztani kellett volna a témát.
István végül mégis meggondolta magát, hogy nem úgy alakulnak a szerelési dolgok, ahogy gondolta, és mégsem most jön. De a többi dolog ettől még fennállott.
Az eső ma már csak pár órát esett ugyan, de a lebénulásom még ugyanúgy fennállt.


Úgyhogy olvastam, csevegtem a neten, megnéztem a tegnapi Elifet.
Este telefonált István, majd elszórakoztam a Survivoron és a BK-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése