2018. szeptember 19., szerda

Rámolás, szortírozás

Ma igen sokáig szekrényrámolással foglalkoztam.
Mind a kétajtóst, a felette polcot, a gardróbrészt, a mellette lévő hárompolcos részt szelektáltam, átnéztem, és likvidáltam, amiről úgy gondoltam, hogy úgysem veszem fel már az életben.😊
Ezt egyébként időről időre megcsinálom, és mindig van, amiről úgy gondolom, hogy marad, még jó lehet. Aztán mégsem... és évek múlva sem. Néha bekeményítek és kivágok olyanokat is, amiket később megbánok... S előfordul a fordítottja is, hogy már tíz éve mindig visszateszem.
Ilyenkor Szilvi is mindig jól jár, most pl. nagy örömmel fogadott tőlem olyanokat, amelyek jó eséllyel egyszer voltak rajtam, mert valami miatt nem jöttek be. Ezek ráadásul tényleg jó cuccok, Szilvi színeihez is passzolnak, és nagy örömmel vett tőlem vagy 6-8 felsőt.
Mindenesetre rengeteg minden "kiment" megint: telepakoltam Szilvi sporttáskáját dugig, valamint a nagy dm-es tatyót szintén.
Megbeszéltük Szilvivel, hogy ő is folytatja -- már elég régen ott állnak összepakolt cuccai, de újra átnézi --, és holnap elvisszük adományként a Máltaiba.
Egész nyáron szándékomban állt ez -- úgy voltam vele, mint a temetővel --, és csak a nagy hőség miatt nem voltam fizikálisan elég hozzá. A gondolata is fárasztott, mikor az ember feszt szaunában érezte magát hetekig-hónapokig még mozgás nélkül is, hogy ilyesmihez hozzálássak.
Most elég kellemesre hűlt az idő hozzá.

Utána kimostam két géppel, kiteregettem; Szilvi pedig kézzel átmosta a tőlem kapott cuccokat, melyeket én bevittem a saját szárítómra kiteregetni.

Délután olvastam, neteztem, leveleztem. Este BK és Szulejmán fényezték a napot.😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése