2018. szeptember 14., péntek

Pénteki ténykedések

Ma is fennállt némi zombiság, izomlázzal színesítve.
Elfelejtettem írni, hogy hét elején megjött a visszaigazolás a kirándulás befizetéséről, tehát most már fix, a kocka el van vetve.
Erikának is sikerült nagy nehezen elintéznie, már kezdett ideges lenni, pedig bőven volt és van még időnk. De először nem sikerült e-mailt írni, mert nem tudta, hogy a levelezőprogramjában kell... valamiért a FB-os oldalon akart regisztrálni. Pedig többször is beszéltük, meg a programban is ott van az e-mailcím, hogy azon kell jelentkezni...
Aztán pedig nem tudta utalni az összeget az e-bankjáról... sehogyse, napokig. Végül bement személyesen a bankba, és úgy utalta... Aztán meg neki nem igazolták vissza olyan hamar valamiért... már nem is tudom, hogy pluszban írt-e vagy telefonált, tény, hogy még 1 hétig elszöszmötölt ezzel az egész jelentkezéssel... Legközelebb biztos olajozottabban fog neki is ez a része sikerülni!😆

Túl sok minden nem történt, tevés-vevés, netezés, olvasás.
Főztem sertéspörköltet, mellé szarvacskatésztát. Sajnos, mindig akkor kezdek el főzni, mikor már éhes vagyok, ez nagyon rossz szokás. Ezért nem várom ki sokszor, míg valami rendesen megpuhul. Így jártam most is a sertéspörkölttel. Kb. 10-15 percet főhetett volna még, bár így is jó volt.


Hívott Miskolcról a bátyám, előbb mobilon, majd vonalason, mivel azon mégiscsak bővebben lehet társalogni. Náluk is megoldásra vár némi probléma, egészségügyiek is és a velük élő 95 éves mama sincs túl jól -- tervben van az is, hogy talán a későbbiekben ide költöznének. Ez igen meglepett, nem is gondoltam volna...
Megnéztem zsinórban a keddi, szerdai, csütörtöki Elifet, este BK, és lényegében más nem igazán történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése