2018. szeptember 11., kedd

Hétköznapok

Semmi égbekiáltó nem történt, örültem a nyugalomnak, hogy itthon lehetek.
Szokásos teszem-veszem dolgok, háztartási tennivalók, majd olvasás, netezés, csetelés.
Nokedlis kolbászos paprikás krumplit főztem. Nem túl sokat, mert én soha nem voltam túlzott kedvelője ezeknek a kajáknak, viszont tudom, hogy finoman el lehet készíteni. A nokedlis változata kimondottan vonzó -- anyámtól maradt rám. Mivel ki nem állhattam a sima paprikás krumplit, nokedlivel készítette. Így kimondottan ízlett. -- Ám még így is csak egyszer tudok enni belőle. De tudom, hogy Szilvi viszont kedveli ezeket, nem marad felesleg -- viszont ő is kisétvágyú, nem érdemes sokat főzni nálunk semmiből.


Szilvi tescózott, én megnéztem a tegnapi Elifet.
Olvastam, játszottam, este pirítóst készítettem, megnéztem a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése