2018. szeptember 27., csütörtök

Félixezés

Pár napja aggódva keresgélem, nincs-e valahol Félix-akció, mert pár nap, és megint aktuális.
Már majdnem beletörődtem, hogy mehetek megint a Tescóba/FN-ba teljes áron venni, mikor Szilvi felfedezett a Sparban egy olyat, hogy a négytasakos 469 Ft. Hát ez a 100-as engedmény is jobb, mint a semmi, úgyhogy nem volt más hátra, reménykedtem, hogy nemcsak egyféle lesz és nemcsak pár csomaggal. Összekaptam magam, és elmentem ezügyben a Sparba, ahol örömmel konstatáltam, hogy háromféle csomag is van (csomagonként persze két ízben), és azért több csomag van a polcokon, mint amennyit én venni szándékszom.
Megnyugodva vettem 10 csomaggal. Még jó, hogy Honestynek nem okoz ez a folytonos probléma főfájást. Mi sem természetesebb neki, minthogy van kaja.😺
Szilvi befizette az anyám és az én (egyelőre 2) csekkjeinket.
Ezután fotókat töltöttem le és dolgoztam fel, és blogpótlásokkal foglalkoztam. Még most voltam rá képes, hogy Haramiát megírjam...😿
Elkészítettem a Neostomosan másik feléből a koktélt, és egy jó litert szét is permeteztem a lakásban, különös tekintettel Honesty helyeire, de amúgy mindenhova, mindent. Honesty szerencsére nem foglalkozik vele, nem akarja pl. nyalogatni addig, míg meg nem szárad (meg utána sem...), úgyhogy nem kell azzal foglalkozni, hogy hova pakoljam el addig a macskát a helyiségből, míg ezt a spriccolásos mókát be nem fejezem.
Este Survivor-, BK-nézés.
Átkültem Helennek a napkorongos antológia anyagát és előírt dolgait, úgy mint bemutatkozás, saját fotó, egyéb adatok stb.
Mostantól tavaszig nem igazán fogok tudni naplementés fotókat készíteni. Elérkezett az az időszak, amikor a házunk oldalához képest lenne látható a naplemente. Tavasztól idáig a konyhaablakból tudom fotózni (északi ablak) viszonylagos, kb. 75%-os terjedelmében a naplementét, innentől kora tavaszig szinte sehogy. Ez a két felvétel is a naplemente "épp hogy" széle, és már a déli ablakból tudtam ezt is fotózni. Nagy kár pedig, mert csodálatos naplementék vannak ősszel, s olykor télen is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése