2016. június 12., vasárnap

Macskás színező -- 5. rajz

Itt az 5. színezett macskám.
Frissen fotózva, Photoscape-en átfuttatva, több méretet készítve.
Mégiscsak szebb, ha a papír nem árnyékolódik be és emiatt a háttér nem szürkés itt-ott (sajnos, még így is itt-ott olyan; Photoshoppal biztos megoldható lenne, de azzal meg nem foglalkozom, sajnos) -- ez ugyanis egy füzet, és elég nehéz ezeket a technikai dolgokat megoldani, nem úgy lehet fotózni, mint egy könyvet vagy képet. Valamint egy halvány szegély sem hátrány; meg szeretek egy kicsit kontrasztolni, gammát levenni stb., sokkal szebb úgy és jobban kiadja a színeket.


Felraktam a FB-ra, aztán gondoltam, hogy egybe kéne már őket gyűjteni. Mint a múltkor a publikációkat. Akkor elég lesz az újakat mindig belerakni a mappákba.
Ezt meg is tettem, jó látni az 5 db rajzot egyben.
Azon gondolkoztam, hogy eddig mindig a füzet jobb oldali rajzai közül választottam. A bal oldaliak nem színezettek. Egyrészt nem akarnám, hogy látszódjon a másik oldalon; másrészt, ha egészen véletlenül valamiért egyet mégis ki akarnék venni képnek, akkor a hátulja kárba vész; harmadrészt pedig, ha összecsukom a füzetet, a két színezett oldal nem fogja-e egymást "zavarni". Igazság szerint még így is másolópapírt teszek a színezett oldalra, hogy a másik oldalt ne zaklassák a színek...
Azt találtam ki, hogy legkésőbb akkor, ha minden jobb oldali meglesz, akkor egy másolósnál lemásoltatom a bal oldalakat, és akkor azokat legalább kényelmesebben színezhetem...

Érkezési sorrendben:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése