2016. május 30., hétfő

Történelmi romantikusok kihívása

Olvassunk történelmi romantikusokat!
R kihívása, melyen 131. résztvevő voltam.


Kihívás feltétele: 
- A kihívás kezdete a mai nap, tehát mindenképpen 2016. január 1. után elkezdett könyveket tudok csak elfogadni. 
- 3 db történelmi romantikus könyv elolvasása (elsősorban szórakoztató irodalmi!! kategória).
- Az olvasott könyvek (szöveges és csillagozott) értékelési és olvasási linkje /vagy az „Én és a könyv” belinkelése.
- Újraolvasás is számít.
- Idegen nyelvű is lehet.
Az értékeléseket és olvasásokat lehetőleg egy hozzászólásban kérném. Külön-külön nem fogom számon tartani, számolgatni, ki hol tart.

Erre vittem 3 idei olvasottságú könyvet. A könyv oldalán alul fel vnnak sorolva a kategóriák, melybe besorolhatók a könyvek. Speciel én nem tudtam, hogy az általam is olvasott írónő könyvei történelmi romantikusak kategóriába is tartozik, de annál jobb. Ezeket egyébként anyukámnak vettem, csak én is el szoktam ajándékozás előtt olvasni...:))
     Amanda Quick: Légyott
     Amanda Quick: Ne nézz hátra!
     Amanda Quick: A gonosz özvegy
Megkaptam a 276. számú plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése