2016. május 5., csütörtök

Tecsózás

Ma a Tecsóba bandukoltam el, mert kezdtem kétségbeesni a tasakos Félixek láttán, mármint hogy milyen kevés. Igaz, hogy csak közepes akció volt, de még mindig olcsóbb így is, mint bármi. Még a gagyiknál is megfizethetőbb...
A 4-es tasakos volt 469, majd százassal kevesebb, mint egyébként. (Előtte direkt bementem a FN-ba szétnézni, hát, eszméletlen visszagondolni, hogy évekig azt tudtam, hogy ott a legolcsóbb a Félix. Tulajdonképpen pár éve jöttünk rá, hogy igen sok helyen vannak Félix-akciók, csak figyelni kell és ki kell fogni, és vannak 40%-os akciók is néha. A Tecsóban sűrűn van ez a közepes akció, csak ritkán tudjuk meg újságokból. Az újságba csak a nagy akciókat teszik bele...
Hát annál nagyobb fogás nem kell, mint amikor a Pennyben egyszer 899 volt a 12 tasakos dobozos Félix... De ha ilyenre várok, vagy legalább a 999-re, akkor addig éhen deglenek a macskák. Ki kell használni a közepes akciót is, rohadtul nem mindegy, hogy ezért a négyes csomagért majd' százassal többet fizetek-e vagy sem.
Amióta olyan rohadtul felvitték a FN-ban az árakat, ha ott van is néha akció, sajnos, soha nem tudunk róla, nem jár tőlük újság! Még mindig oda jártam azért legalább a legolcsóbb prémium száraztápért, az évekig megmaradt, legtöbbször csak azért mentem be, ez a Premiere High's-e volt, de sajnos, tavaly kifutott... szomorú, de árban még csak megközelítő sincsen... Én rohadtul nem tudok adni 5-6 ezer Ft-okat egy 2 kilós tápért, mikor mellette havi 10-ért veszünk akciósan is Félixet, nem beszélve a tálkás aldisokról.
Úgyhogy most One nevűt kapnak, valamennyire a Tecsóban azt is akciózzák néha, de hát 80 dkg-os tasak így is egy ezres. Amúgy meg a High's 2 kg-osa volt 1790... álom, álom már csak.
Azonkívül vettem húsféléket, csirkemáj, csirkeszárny, csirkemell. Mindből 1-1 kilót, azokat is majd kettéosztom, előkészítve lefagyasztom. Sajnos, csirkeláb megint nem volt. Meg is kérdeztem, azt mondja az eladó, hogy "hát, érdekes, még ma nem érkezett". Nem akartam már mondani, hogy két hete is pont akkor nem volt, mikor ide evett a fene... Na mindegy.
Vettem sajtos rolót meg a legkisebb doboznyi ruszlit. Az írószerrészleg igen nagy, ezért reménykedtem, hátha találok ilyen füzetalátétet, amit mi "lemez"-nek hívtunk iskolás korunkban. Többször végignéztem, és nem értem, miért nem kapható itt...
Úgy látszik (csak nem szabad majd elfelejtenem), ha amúgy is fel kell majd mennem és még 5 előtt leszünk (akkor zárnak) mindenképp meg kell látogatnom a Csapó utcai nagy írószert, ott tutira lennie kell.
Tudom, nem igazán megfelelő, de így kényszer- és ideiglenes megoldásként egy, már a mi gimis korunkban is létező furnér alátétet vettem, A4, és a négy sarkán ilyen papírrögzítő akármi van -- mondjuk, pont emiatt lehet, hogy leginkább csak lapkiszedve lesz használható. Mindenesetre még nem fogom kiszedni a kifestőből a lapokat.
Vettem még egy indiai csirkét zöldséges rizzsel, valamint egy kétgömbös fagyit tálkában, mert olyan nehéz volt a cuccom, hogy el kellett másznom a postáig, mivel közelebb nincs pad, hogy leüljek és felfrissüljek a fagyitól mindenesetre, hiszen du. 2 volt és ma még nem ettem a reggeli teán-gyógyszereken-kekszen-kávén kívül.
Ma, mivel ezzel eltelt az idő, nem kifestőztem, helyette végre kiolvastam már az aktuális izgalmas könyvem utolsó részeit, mert utána úgyis megy Szilvi Bencéért, nekem meg neteznem is kellett igen sokfelé, sok téren.
Mielőtt Bencéért ment, Szilvi kiporszívózott nálam is, hála a jóistennek. Már éppen készültem, hogy felmosom szőnyegtisztítós habbal, dörzsivel, mert a karommal nem tudok porszívózni, szólni meg nem nagyon szeretek, de már éppen nagyon aktuális volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése