2015. március 17., kedd

Trilógia-kihívás

Találtam egy kihívást, mely globálisan szól az egész trilógiára.
Az éhezők viadala trilógia elolvasása és az olvasztó választása ez,
mely kihívásnak már a harmadik gazdája jelenleg rhea_silvia. 156.-ként vettem részt benne.


Sziasztok! 
A kihívást átvettem 2015. 03. 18-án. A kihívás korábbi gazdája (wonderwalll ) is úgy vette át valakitől a munkát, és ő a kihívás időtartamát meghosszabbította, hogy igazán teljesíthetővé váljon. Mivel létezik már hasonló kihívás, ezért új szabályokat is alkotott a kihíváshoz. Ezeken nem változtatok, mert szerintem így jó, ahogy van. Tehát:
1. Kattints a Részt veszek gombra!
2. Olvasd el az Éhezők viadala trilógiát bármilyen nyelven. Mind a három részt!
3. Linkeld be nekem az ÉN + a Könyv linked. Mind a három részét!
4. Tartalmazzon olvasást és értékelést is. Az olvasási link ne csak év, hanem év, hónap, nap legyen! Az értékelés lehet 1 mondat és több sor is – mindegy.
5. A 3 link mellé válaszolj nekem a következő kérdésekre:
– Te kit választanál Katniss helyében? (az „örökké egyedül” is opció!)
– Kinek a halála szúrt leginkább szíven?
– Melyik rész volt a legjobb szerinted és miért?
– Melyik rész nem nyerte el a tetszésed és miért nem?
– Melyik körzetben élnél legszívesebben – válaszod indokold meg, illetve ha a választásod a Főváros, akkor írd le, mi tetszett meg a legjobban a Kapitóliumban!
6. Ha minden rendben, akkor zöldítelek! :)
Kérlek, kukacolj be a hozzászólásba, hogy észrevegyem, hogy írtál!

* * *

Linkek mindhárom részről
1. Suzanne Collins: Az éhezők viadala
2. Suzanne Collins: Futótűz
3. Suzanne Collins: A kiválasztott

– Te kit választanál Katniss helyében? (az „örökké egyedül” is opció!)
   Peetát.
Kinek a halála szúrt leginkább szíven?
   Ruta és Prim.
Melyik rész volt a legjobb szerinted és miért? 
   Nekem az első könyv tetszett leginkább, mert mindenről – történelem, hagyományok, szokások, szereplők, múlt – akkor kaptunk először képet, valamint a viadal nagy részét Katnissnek egyedül kellett túlélnie, mindenki elől menekülnie, segítség nélkül – számomra izgalmasabb volt.
Melyik rész nem nyerte le a tetszésed és miért nem?
   Legszívesebben ilyet nem választanék, mert mindegyik tetszett. De ha már muszáj, a harmadik annyiból áll távol tőlem, hogy nekem ebben már túl sok volt a halál, gyilkosság, merénylet, megtorlás, bosszú, túl sok az igazságtalanság és kegyetlenség (bár azért a többi rész sem szűkölködött ezekben különösebben). 
Melyik körzetben élnél legszívesebben – válaszod indokold meg, illetve ha a választásod a Főváros, akkor írd le, mi tetszett meg a legjobban a Kapitóliumban!
    Egyikben sem, de ha muszáj választani, a 13. körzet tűnt a legelviselhetőbbnek, mert volt rendszer, némi igazság, némi humánum és gondoskodás a népről.

Megkaptam a 212. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése