2015. március 3., kedd

Házi kedvencek kihívásban

Házi kedvencek a könyvekben
Ez Merielle molyos kihívása, 353.-ként vettem részt rajta.


Láttam, hogy még nincs ilyen kihívás, úgyhogy készítettem egyet. Gondolom, sokan szeretjük a háziállatokat: kiskutyákat, kiscicákat, lovakat, nyuszikat, hörcsögöket, egereket. És nyilván olvasni is szeretünk, szeressük őket együtt! Olvassunk el legalább 6 db állatos könyvet. Nem muszáj csak az állatkáról szólni, lehet háttérszereplő is természetesen. :)

TUDNIVALÓK:
~ Az esemény kezdete: 2011. Január 01.
~ Az esemény érvényes/teljesítve van: ha elolvastál legalább 6 db olyan könyvet, amiben volt édes, cuki állatka.
Az esemény polca: (link)
Ide tegyétek fel az elolvasott könyveket!
Értékelést nem kérek, elég, ha az olvasást belinkelitek!

Én 8-at hoztam, mert miért ne, ha elolvastam azokat, s ebből 7-hez értékelést is. Mert fő a maximalizmus.
    1. James Bowen: Bob, az utcamacska 
    2. Terry Pratchett: Az igazi macska 
    3. Csukás István: A házőrző macska 
    4. Tara Scott: Arcmás 
    5. Jószay Magdolna: Igaz cicaságok 
    6. Oya Baydar: Macskakaparás 
    7. Kate Wolf: Lassie és a barlang titka 
    8. Annie M. G. Schmidt: Macskák társasága 
Tényleg hamar érkezett is a 208. cuki plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése