2012. szeptember 16., vasárnap

Boldogat és sokat!


Popikával 4 nap korkülönbség van köztünk, az én javamra.
Én is elhatároztam, hogy a nyomdásztalira viszek 2 nap múlva bekövetkező szülinapjára némi kis ajándékot, de -- rám azért annyira nem túlzottan jellemzően -- elfelejtettem betenni a táskámba az izgatott készülődésben. Eléggé bosszantott is a dolog, de ami késik, nem múlik.
Úgyhogy feladtam postán egyet a Poet évkönyv ez évi antológiagyűjteményének tiszteletpéldányaiból neki ajándékba, melyet nyilván később kapott meg, de nem elfeledve az eseményt, a napján egyéb netes üzemmódokon köszöntöttem.
Mikor megkapta, akkor is épp már este volt, mikor hazatért -- honnan máshonnan, mint munka után a fogorvostól --, így hát felhívott megköszönni, s jól elbeszélgettünk.
Isten éltessen, Popika, és kívánom, minél gyorsabban záruljon már le ez a fogmizéria, amihez mélységes empátiám!

2 megjegyzés:

  1. Ezúton is köszönöm még egyszer az ajándékod!

    És remélem, bejön már végre az a kívánságod, hogy véget érjen a fogmizériám!!!

    VálaszTörlés