2019. március 28., csütörtök

Otthon

Itthoni rendezkedések, melyeket úgyis max. én észlelek.😁 A nagy rohanásban ki is tenné, ha ezer dologgal törődni kell.
Rántott csirkemellet készítettem tört krumplival, sült krumplival.


Szilvinek még tegnap este kiszámoltam és kikészítettem az eddigi csekkeinket, anyámét és enyéimet.
Megjött a Budapest Banktól egy csomó irat ezzel a rámsózott áruvásárlási kártyával kapcsolatban.
Olvastam neten is, meg a tescós ügyintéző is mondta, hogy tán 3 hónapon belül elévül a kártya, amennyiben nem aktiválom. Nekem eszem ágában sincs aktiválni, bár ezer dolog kéne, de az embernek tisztában kell lennie a takarója hosszával. Nekem továbbra sem áll szándékomban semmiféle hitelt felvenni, mivel rohadtul nem vagyok hitelképes.
Ami zavar, az csak annyi, hogy ebben a több A4 oldalas hivatalos levélben sok mindenről van szó, de a kártya nem aktiválása esetén történő elévülést az istennek sem említi. Így aztán nem tudom, mennyire hiteles az, amit nekem hivatalosan is mondtak, meg mások által leírva a neten is olvastam. Bármiféle reklamációm esetén képembe vághatják, hogy ilyesmit ők soha nem említettek...
Úgyhogy mielőtt letelne az egy év, ami után esetleg rám zúdítanának némi kártyadíjat vagy hasonlovakat, kénytelen leszek bemenni a bankba és érintetlenül visszatukmálni mindent.

Este megnéztem a szokásosakat, és a Szomszédokból 2 részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése