2019. március 21., csütörtök

Asszisztencia és gombapaprikás

Olvastam, neteztem.
10 körül kaputelefon: egy nő be akart jutni, mert szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos lapokat osztana szét -- oké, nyitottam.
E-mail: megérkezett az utalásom a Félix-rendeléshez. Másik mél: összeállították a csomagot és továbbadták.
Ha innen tényleg vitték volna a depóba, pénteken akár meg is kaphattam volna. De nem vitték, állt innentől pár napig, nyilván a közeli hétvége miatt.
Az Explorétól emlékeztető e-mail a vasárnapi nagyerdei városnéző séta okán.

Gombapaprikást és nokedlit készítettem. Finom lett, de mivel én nem bírtam napokig ezt enni, így sajnos, a végén harmadát ki kellett borítani.


Szilvi vásárolt.
István küldte a Szomszédok 2. évadját, letöltéssel, másolással is meglehetős időt töltöttem.

Este ettem egy szelet pirítóst, majd a szokásosakat néztem, éjjel pedig 2 részt a Szomszédokból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése