2019. március 15., péntek

Csendesen

Meglehetősen felhős, borús, szeles idő volt. Annyira sehova nem kívánkoztam volna ki.
Bencét fél 2 körül elvitték. Legalább változatosság neki ez után a hét után...
Olvastam, neteztem, később túróscsuszát készítettem.


Ez után már csak a lazsálásnak hódoltam. Részletekben, de éccakáig betartva megnéztem a múlt heti 5, és az e heti 4 Elifet, azaz összesen 9 részt. Ez azért nem semmi teljesítmény!
Később jöttem rá, hogy meg akartam nézni a Kincsem c. magyar filmet... hát ezt most el- és benéztük...

Közben Dani jött: anyámtól hozott egy jó családi főzésnyi nyers töltött káposztát -- és még Dani külön kapott, főtt állapotban. Anyám piciket szokott csinálni, jó fűszeresen. Imádom félfövésben -- ezt is anyámtól örököltem. Félfövésben, abszolút minden nélkül (se lé, se kenyér, se káposztatörmelék) rengeteget meg bírunk enni, ha jó ízes a töltött kápi.
Mivel mára már főztem és abból ebéd gyanánt jól be is laktam, elraktam holnapra a töltött káposzta főzésének gondját.
Azért este nem álltam meg, kivettem négyet és simán megfőztem magamnak... félfövésesre és le is "küldtem".😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése