2019. március 20., szerda

Macskakajás

Tudatosult bennem újra, hogy hiába a számunkra nagy mennyiségű Félix-beszerzés a sok cipeléssel, az idő roppant mód telik... és bizony már megint csak pár napra elegendő a mennyiség, ami maradt.😯 Holott közben is veszegettem, amikor pl. a Sparban a négyes Félix akciós volt, egy-egy alkalommal 3-4 csomag ragaszkodott hozzám. Mégis elfogy, francba is. Az ember, mikor tele egy szekrénypolc Félixszel, képes azt hinni, hogy örökre így lesz...😆
Rendes idő ráment, míg keresgettem a neten, nincs-e, nem várható-e napokon belül valahol Félix-akció -- nem találtam. Bár tudom, hogy ez egyáltalán nem mérvadó, nagyon sokszor úgy bukkanunk pl. tescós akcióra, mikor véletlenül épp akkor jártunk arra. A fressnapfbeliekről meg pláne tök véletlenszerűen csípünk el bármi infót.
Istvánnal is leveleztük e témát, ő is keresgetett. Így talált meg egy oldalt, ahonnan neten lehet rendelni jó áron, bármiféle állateledelt. Ez a Zooplus. Végigböngésztük, meg a rendszert is fel kellett fedezni. Kiderült, hogy 10 ezren felül érdemes rendelni (egyébként is közel 7000 a rendelésminimum), mert akkor díjmentes a szállítás! Ehhez képest a Jumbo-pack érte meg leginkább, mely 120 tasak Félixet tartalmaz marha, csirke, tőkehal és tonhal tartalommal -- ára 11990. Mivel első vásárlás, ennek okán még 600 Ft lejött, szóval megrendeltem és belemászva a hitelkeretembe utaltam a 11390-et. Mindez délután történt, és mivel két munkanap van hátra a hétből, nyilván nem valószínű, hogy még e héten megkapom. Átszámoltam a maradék itthoni Félixeket -- kitartanak hétfőig. Ha véletlenül mégsem, bárhol tudok a közelben is venni egy négyest normál áron, tehát éhen nem fog halni a háziállat.😻
Érdemes lesz ezentúl így kalkulálni.

Volt egy telefon a Telenortól, adategyeztetésre való figyelemfelhívás okán. Ha az én nevemen lenne a telefon, ezen a módon is letudható lett volna, de Dani nevén van az összes, még az anyámé is. Ő szokta intézni.

Daragaluska-levest dobtam össze, ez az egy, amit zacskósként szeretek. Valamint megettem a csirkelábak másik felét.😊
Szilvi volt postán, befizetett 3 csekkemet.
Este megnéztem a szokásosakat, plusz éjjel egy Szomszédok-részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése