2018. június 2., szombat

Végre eső

Hajnalban kezdődött az ég dörgedezése, kisebb-nagyobb hangkavalkád követték egymást folyamatosan. Mikor felkeltem a macskákhoz, még csak borús ég és dörgés volt.
Később elkezdődött az esőzés, és ez tartott délig.
Egyáltalán nincs baj ezzel, nagyon kellett, mivel ez az országrész eléggé háttérbe szorul mindenféle csapadék szempontjából. Amellett iszonyat meleg volt egész héten, legalább kicsit felfrissül a levegő. El nem tudom képzelni, mi vár még ránk ezen a nyáron, ha már a május is olyan volt, hogy rohadt rólunk a gatya.

Bencét elvitték 1 óra után. Közben a nagynéni-nagymama elesett a bejáratnál a kiálló ajtótámaszban... ahogy Szilvi elmondja, nagyon ijesztő volt, és mindent összevéve nagy szerencsével zárult... Mindenesetre irigylésre méltó a csontozata. És még el tudta vinni Bencét, igaz, hogy taxival...

Tyúkhúslevest főztem, sok zöldséggel. Mikor leszűrtem, csigatésztát főztem bele.
Én természetesen jóllaktam a levesben főtt krumplival és némi sárgarépával, levest majd csak este tudtam enni.

Megnéztem az Elif csütörtöki és pénteki részét.
Fényképeket töltöttem fel és feldolgoztam, azután pedig a blogpótlással igyekeztem haladni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése