2018. június 11., hétfő

Átlaghétfő

A fotókkal foglalkoztam, feltöltöttem majd feldolgoztam őket, s csináltam néhány albumot.
Ma is imádattal ettem az anyám tejfölös gombás borsólevesét, soha nem jutott volna eszembe ez a fajta kombináció, pedig tényleg mennyei.
Szilvi kiporszívózott a szobámban. Régebben Honesty ilyenkor mindig kijött a szobából, de mostanra már nem zavarja, és jól elvan az ágyon addig.
Többekkel csetelgettem, leveleztem.
Este szokott BK-időben bekapcsoltam a tévét, és kiderült, hogy az eddig megszokott időponthoz képest pár órával korábbra rakták. Én vagyok a hibás, mindennap meg kellene nézni a műsoroldalt, mert ezt aztán igen sűrűn pakolgatják, és amúgy meg olyan rövid és tényleg pörgős, hogy itt 5-10 perc is számít. Az utóbbi időponthoz képest csak 1 óra 10 perccel rakták korábbra, de mivel 22.10 is volt már a BK kezdő időpontja, ahhoz képest a 19.40 alig 2,5 óra... Ezért írom a "pár óra" eltérést...
Így aztán ki lehetne a probléma megoldója, mint mindig? Írtam Istvánnak, hogy ha esetleg rátalálna, letöltené és átküldené... és lőn. Tényleg minden ilyen gondomat megoldja, és bármi hiányzik, film, könyv; postafordultával már küldi is. Azt szokta mondani, hogy "Hát ezért vagyok". 💕 No comment. ☺ Ő tényleg ilyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése